تاریخ بروزرسانی:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد؛ اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال به پروژه‌های بهداشت و درمان “دشتی”

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد؛  اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال به پروژه‌های بهداشت و درمان “دشتی”

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی از اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال در جهت افتتاح و تسریع در روند عمرانی پروژه‌های بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد و بیان داشت: با اختصاص و تزریق این اعتبارات سه پروژه درمانی شهرستان دشتی در دهه فجر تکمیل و بهره برداری می‌رسد.

 

محسن پاپری زارعی خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها شامل بخش‌های آی سی یو، ان آی سی یو و اعصاب روان می‌باشد که تکمیل آن از مطالبات چندین ساله مردم شهرستان دشتی و مصوبات سفر ریاست محترم جمهور بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر بیان داشت: برای تکمیل سالن ورزشی روستای کلل نیز یک میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی تخصیص داده شد که با این تخصیص پروژه مذکور تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی همچین گفت؛ برای تکمیل سالن ورزشی چاوشی نیز مقرر شد با پیگیری اعتبار لازم پروژه از ردیف ملی پیوست قانون بودجه به این پروژه اختصاص داده شود و تا پایان سال به اتمام برسد.

 

ایشان اظهار داشت: جهت تکمیل و افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه مسکن مهر در دهه مبارک فجر مبلغ یک میلیارد تومان تخصیص داده شد تا این پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اضافه کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان نیز جهت تعریض جاده روستای چهله به کلل تخصیص داده شد تا عملیات اجرایی این پروژه هر چه زودتر شروع شود.

 

پاپری زارعی در پایان اظهار داشت؛ همچنین مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان نیز جهت پانسیون مرکز پزشکان شهر بادوله اختصاص یافت.

اخبار مرتبط