تاریخ بروزرسانی:

ضرورت رفع مشکلات و تسریع در تکمیل پروژه های تأمین اعتبار شده با کمک های وزارت نفت توسط دستگاه های اجرایی

ضرورت رفع مشکلات و تسریع در تکمیل پروژه های تأمین اعتبار شده با کمک های وزارت نفت توسط دستگاه های اجرایی

ضرورت رفع مشکلات و تسریع در تکمیل پروژه ­های تأمین اعتبار شده با کمک­ های وزارت نفت توسط دستگاه­ های اجرایی

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی استان بوشهر سومین جلسه شورای فنی استان ساعت10:00صبح روز شنبه مورخ 1399/06/29 برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی استان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به محدودیت‌های دولت در تامین اعتبار پروژه­ ها و دشوار بودن مدیریت مالی تمامی پروژه ­ها در این مقطع زمانی، خواستار تلاش بیشتر مدیران دستگاه­ های اجرایی در جذب اعتبارات ملی درسال­ جاری شدند.

علی درویشی اظهار داشت: بر اساس گزارش ارائه شده، احداث و تکمیل پروژه‌های سال­ جاری و حفاظت سواحل عمدتاً در بخش ساحلی تنگستان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجرا می­باشد و با توجه به اینکه تعدادی از روستاهای استان در کنار سواحل دریا واقع شده و عمده اشتغال ساکنین این روستاها، دریانوردی و ماهیگیری می­باشد خواستار اولویت بندی احداث دیوار حفاظتی و برنامه­ ریزی جهت تأمین و تخصیص اعتبار این پروژه توسط بنیاد مسکن شدند.

وی در ادامه افزود:با توجه به اینکه پروژه­ هایی از سال­های قبل با کمک­ های مالی وزارت نفت در برخی مناطق استان به خصوص شهرستان­ های جنوبی شروع شده ضمن تقدیر از تلاش مدیران این دستگاه­ ها که با برنامه ­ریزی و پیگیری آن­ها امکان بهره ­برداری از تعدادی از این پروژه ­ها فرآهم گردیده است، لازمست درخصوص سایر پروژه­ هایی که دارای پیشرفت بالایی هم هستند به گونه ­ای برنامه­ ریزی نمود که با حمایت مالی استان آن­ها نیز تکمیل گردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی در پایان جلسه یادآور شدند: گزارشی از پروژه­ های نیمه تمام که به کمک اعتبارات نفتی در حال احداث می­باشد در این جلسه ارائه گردید، دستگاه‌های اجرایی متولی مشکلات و موانع موجود را شناسایی و با اولویت­ بندی پروژه­ ها نسبت به پیگیری جهت تأمین اعتبار آن­ها از طریق وزارت نفت و حمایت مالی استان و بهره ­برداری در دهه فجر اقدام نمایند.

اخبار مرتبط