تاریخ بروزرسانی:

بازدید یک روزه از پروژه های شهرستان دشتستان

بازدید یک روزه از پروژه های شهرستان دشتستان

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی استان بوشهر، در بازدید یک روزه از پروژه ­های شهرستان دشتستان علی درویشی اظهار داشت : پروژه­ هایی که دارای پیشرفت مناسبی بوده و قابلیت بهره­ برداری تا پایانسال­ جاریمی­ باشند در اولویت تأمین اعتبار و تخصیص قرار می­ گیرند.

در این بازدید که با همراهی فرماندار دشتستان مدیران کل آب منطقه­ ای، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران شهرستان از پروژه­ های شهرستان صورت گرفت.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی استان افزود: برای بهره ­برداری از بخشی از طرح نخیلات دشتستان نیازمند به راه ­اندازی ایستگاه پمپاژ و اجرای فیلتراسیون بوده که با تخصیص 30 میلیارد ریال به آب منطقه­ ای و 50 میلیارد ریال به سازمان جهاد کشاورزی منابع مالی آن تأمین خواهد شد و مقرر شد تا پایان سال­جاری این طرح تکمیل و مورد بهره­ برداری قرار گیرد .

دبیر شورای برنامه­ ریزی و توسعه استان در ادامه بازدید برای بهره ­برداری از پلاتو مجتمع فرهنگی شهید شاهینی و پیست تارتان گفت : متناسب با فعال­سازی پروژه­ های مزبور تخصیص لازم به دستگاه­ های اجرایی ابلاغ خواهد شد و اداره کل ورزش و جوانان نیز برای تکمیل سالن ژیمناستیک و جذب منابع ملی پیگیری لازم انجام و به همان میزان نیز برای تسریع در بهره ­برداری از این پروژه توسط سازمان اختصاص خواهد یافت.

اخبار مرتبط