تاریخ بروزرسانی:

برگزاری دهمین جلسه شورای فنی استان بوشهر

برگزاری دهمین جلسه شورای فنی استان بوشهر

 برگزاری دهمین جلسه شورای فنی استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر روز پنجشنبه دهمین جلسه شورای فنی استان در محل استانداری بوشهر برگزار گردید.

در ابتدای رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیرشورای فنی استان با اشاره به موفقیت های بیشمار دستگاه ها در به ثمر رسانیدن پروژه های متعدد در استان، از دستگاه‌های اجرایی خواستند تا در جذب اعتبارات ملی تمام تلاش خود را به کار گیرند.
علی درویشی در ادامه با بیان اینکه امسال در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح پروژه‌های تاثیرگذار در سطح استان از جمله بیمارستان هسته ای را داشته ایم افزود:
در یک سال اخیر با توجه به شیوع بیماری کرونا، پروژه‌های عمرانی و کارگاه ها با توجه به رعایت اصول ایمنی و پروتکل های بهداشتی، با کمترین مشکل برای ادامه فعالیت ها مواجه بوده و طبق برنامه ریزی انجام شده و بر اساس برنامه زمان بندی شده پروژه ها اماده افتتاح گردید.
در پایان نیز رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر شورای فنی استان افزود:

اعتبار گواهینامه های صلاحیت پیمانکاران در سال ۱۴۰۰ با توجه به شرایط کرونایی در کشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تمدید خواهد شد و خاطرنشان کرد درهمین راستا هفته آینده بخشنامه و ابلاغیه ای از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای تمامی دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران استان که مشمول بخشنامه نامه مذکور می شوند، صادر می گردد.

 

 

 

 

اخبار مرتبط