تاریخ بروزرسانی:

بهره برداری از پنج پروژه ورزشی در شهرستان دشتی، تسریع در عملیات آبرسانی به خورموج

بهره برداری از پنج پروژه ورزشی در شهرستان دشتی، تسریع در عملیات آبرسانی به خورموج

بهره برداری از پنج پروژه ورزشی در شهرستان دشتی، تسریع در عملیات آبرسانی به خورموج

در ادامه سفر و بازدیدهای شهرستانی به منظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت بهره­ برداری از پروژه­ هادر دهه مبارک فجر، روز سه شنبه 28 آبان ماه با حضور در شهرستان دشتی به اتفاق فرماندار محترم، پروژه ­های این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه­ریزی، علی درویشی در این سفر از پروژه­ های حوزه راه، ورزش، آب و آموزش بازدید کردند.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی با اشاره به اهمیت پروژه تکمیل راه های مواصلاتی استان در بازدید از پروژه‌های شنبه – ناصری و خورموج – دشت پلنگ و دولت آباد-  زیارت اشاره داشتند :  پروژه‌های بسیار مهمی در این شهرستان شروع شده و با صرف منابع اعتباری استان در این حوزه شاخص­ های حمل و نقل ارتقاء یافته لیکن برای بهره­ برداری از راه­ های نیمه تمام در این شهرستان و سایر شهرستان­ ها منابع مالی لازم نیز پیش‌بینی شده که با تزریق آن قطعاً بخش زیادی از این پروژه به بهره‌برداری می‌رسند.

 وی در ادامه به عملیات آبرسانی از تنگ سدر به خورموج اشاره داشته و گفت : یکی از مهمترین پروژه هایی که در راستای تامین منابع آب پایدار در این مرکز شهرستان، در سفر ریاست محترم جمهور مصوب شده پروژه آبرسانی از چاه های تنگ سدر به خورموج می باشد که عملیات اجرایی آن آغاز گردیده و لوله های مورد نیاز برای کل پروژه  تامین و به محل کارگاه منتقل شده و با تزریق 50 میلیارد تا پایان سال به این پروژه علاوه 50 میلیارد ریال در ابتدای سال­ جاری، قطعاً کار با سرعت بیشتری ادامه می یابد . شرکت آب و فاضلاب نیز بایستی نظارت مستمر بر این پروژه و برنامه ریزی برای بهره ­برداری از آن قبل از تابستان سال آینده داشته باشد.

 دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ضمن بازدید از پروژه‌های سالن ورزشی چاوشی، سالن ورزشی باغان، چمن مصنوعی بادوله، خوابگاه ورزشکاران خورموج با اظهار رضایت­ مندی از پروژه­ های مزبور در حوزه ورزش بیان داشت:  تمامی منابع مالی برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها تأمین خواهد شد به گونه‌ای که تا دهه فجر افتتاح شده و ورزشکاران شهرستان بتوانند از این امکانات بهره­ مند گردند.

در ادامه این بازدید که با حضور مدیران کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،  نوسازی مدارس و آب و فاضلاب استان صورت گرفت، از پروژه­های دیگری از جمله ساختمان آتش­ نشانی بادوله و ایمن ­سازی محور خرموج – کاکی بادوله نیز بازدید به عمل آمد.

اخبار مرتبط