تاریخ بروزرسانی:

دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر برگزار گردید

دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر برگزار گردید

دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ در استانداری بوشهر با حضور استاندار محترم، اقای علی درویشی رئیس سازمان و تعدادی از مدیران استان برگزار گردید.

علی درویشی رئیس سازمان مدیریت در ابتدا جلسه با تبریک میلاد فرخنده  حضرت معصومه ع افزود:

 از مدیران محترم دستگاه های اجرایی استان به جهت همراهی در ارتباط با مصرف بهینه بودجه تخصیصی ،افتتاح و به سرانجام رساندن پروژه ها با توجه به منابعی که در اختیار داشتند تقدیر و تشکر کرد.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان در ادامه بیان داشت:

از تیرماه سال گذشته سند توسعه دانش بنیان استان بوشهر توسط دبیرخانه شورای عالی فرهنگی ابلاغ گردید که طی این ابلاغ سازمان مدیریت به عنوان مسئول دبیرخانه شورای توسعه دانش بنیان ،ضمن تشکیل جلسات دبیرخانه این شورا،عملکرد ادارات را در زمینه تحقق اهداف مندرج در این سند مورد بررسی و توجه قرار داده است.

علی درویشی رئیس سازمان مدیریت در خصوص دستورالعمل نحوه تهاتر مطالبات پیمانکاران از دولت با بدهی مالیاتی انها که در نهم خرداد ماه سال جاری به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است گزارشی داد و افزود دستگاه های اجرایی استان در سال گذشته به طور شایسته ای از این ظرفیت استفاده نموده اند.

علی درویشی با تاکید بر ثبت اطلاعات املاک و اموال منقول و غیر منقول در سامانه جامع اطلاعات اموال سادا افزود:

پرداخت هر گونه بودجه تخصیص یافته به دستگاه های اجرایی منوط به ثبت این اطلاعات در سامانه سادا میباشد.

در ادامه جلسه نیز ، در خواست های واصله از فرمانداری ها در خصوص هزینه کرد عوارض روستاهای فاقد دهیاری مورد بررسی قرار گرفته و با نظر اعضا مصوب کردید.علی درویشی افزود با اختصاص این اعتبارات بخش عمده ای از مشکلات  مردم شریف هم استانی در روستاها خصوصا در زمینه تامین اب به حداقل خواهد رسید.

 

حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر

 

کد خبر ۱۰۰۰۲۲

اخبار مرتبط