تاریخ بروزرسانی:

معرفی دستگاه های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی

معرفی دستگاه های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی

معرفی دستگاه های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه هال اجرایی با معرفی 14 دستگاه به عنوان برتر در حوزه های مختلف خاتمه یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی در استان بوشهر روز یکشنبه با معرفی دستگاه های اجرایی برتر به کار خود پایان داد.

علی درویشی در این آیین گفت : در جشنواره شهید رجایی دستگاه های اجرایی در 108 شاخص عمومی و 870 شاخص اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

علی درویشی افزود: به طور کلی 52 دستگاه اجرایی بر مبنای شاخص های  عمومی و اختصاصی به رقابت با یکدیگر پرداخته و در نهایت از بین آنها 14 دستگاه به عنوان برتر معرفی شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: در مجموع دستگاه ها نسبت به سال گذشته عملکرد قابل قبول تری از خود برجایی گذاشته اند که این خدمت رسانی مطلوب باید در طول سال از سوی دستگاه ها تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی عنوان کرد: در حوزه شاخص های عمومی اداره کل صنعت، معدن تجارت با یکهزارو 837 فرصت شغلی و سرمایه گذاری 74 هزار میلیارد ریال در بخش صنعت و  در بخش اختصاصی نیز کانون پرورشی فکری کودکان به لحاظ اقدام های صورت گرفته برای برخورداری مناطق محروم و کم بر خوردار استان از خدمات فرهنگی به عنوان برگزدیده انتخاب شدند.

درویشی ادامه داد: همچنین در شاخص تخصص اداره کل امور مالیاتی نیز به واسطه تحقق بیش از 100 درصدی درآمد های مالیاتی به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.

وی افزود : در گروه تولیدی و خدماتی اداره کل دام پزشکی به لحاظ کاهش کانون های بیماری و در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نیز اداره کل آموزش و فنی و حرفه ای استان بوشهر به لحاظ اقدام های برجسته در زمینه گسترش و ارتقای مهارت آموزی به عنوان برتر دست پیدا کردند.

درویشی اظهار کرد: در گروه سلامت و رفاه اجتماعی نیز اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به لحاظ کسب رتبه برتر در جذب اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایر به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.

در گروه عمومی و قضایی نیز اداره کل ثبت احوال استان به لحاظ احراز رتبه دوم کشوری در ثبت نام کارت ملی هوشمند رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

درویشی ادامه داد: در گروه زیر بنایی و توسعه زیر ساخت نیز شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تکمیل فاضلاب و بافت تاریخی و افزایش ظرفیت آب شیرین کن بوشهر از 10 هزار به 22 هزار در 500 متر مکعب در روز و اداره کل راهداری و حمل نقل نیز به لحاظ جوان ترین ناوگان اتوبوسی و اجرای آسفالت های حفاظتی به عنوان برتر دست یافتند.

وی گفت: در حوزه ارتباط با رسانه نیز اداره کل استاندارد استان بوشهر و در بخش انتصاب بانوان نیز اداره کل انتقال خون با انتصاب بانوان به میزان 65 درصد حائز رتبه  های برتر شدند. همچنین در شاخص بیشترین میزان ارتقاء امتیاز نیز اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر به لحاظ بهبود عملکرد 60 درصدی نسبت به سال گذشته تقلیل زمان صدور احکام مستمر بگیران از 20 به 10 روز ، رشد 21 درصدی بیمه شدگان اختیاری و ارائه خدمات دفترچه بیمه درمان به صورت غیر حضوری به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

وی گفت: در شاخص بهبود فضای کسب وکار نیز اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر به لحاظ راه اندازی پرداخت الکترونیکی دستگاه های اجرایی و حذف چک های فیزیکی از سازو کار بانک در تشکیل ستاد سرمایه گذاری استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر معرفی نشد.

اخبار مرتبط