تاریخ بروزرسانی:

11 پروژه با اعتباری بالغ بر 2886 میلیارد تومان به پروژه های سفر ریاست محترم جمهور الحاق شد

11 پروژه با اعتباری بالغ بر 2886 میلیارد تومان به پروژه های سفر ریاست محترم جمهور الحاق شد

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خبر داد:

11 پروژه با اعتباری بالغ بر 2886میلیارد تومان به پروژه های سفر ریاست محترم جمهور الحاق شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بوشهر: محسن پاپری زارعی در جلسه بررسی تعهدات مالی وزارت نفت درپروژه های مصوب سفر ریاست محترم جمهور به استان بوشهر گفت: تعهدات پرداختی وزارت نفت در استان بوشهر در راستای پیشرفت پروژه های استان تسریع میشود.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی اضافه کرد: در سفر هیات دولت، به ریاست محترم جمهور در مهرماه سال 1400 به استان بوشهر 93 تفاهم نامه با اعتباری بالغ بر 4900 میلیارد تومان منعقد شد که بخش اعظمی از پروژه هایی که در استان بوشهر نیاز به اجرای آن احساس می شد در این تفاهم نامه ها قرار گرفته است.

وی افزود: بخشی از این پروژه ها مغفول مانده است که با رایزنی های صورت گرفته متممی با 11 پروژه و تفاهم نامه با اعتبار2886 میلیارد تومان به آن اضافه شده است.

ایشان در رابطه با تعهدات وزارت نفت در استان بوشهر اظهار داشت:از 104 تفاهم نامه که در راستای سفر ریاست محترم جمهور داشتیم30 تفاهم نامه با رقمی بالغ بر 1132میلیارد تومان مربوط به تعهدات وزارت نفت بوده که 4 پروژه آن نهایی و به بهره برداری رسیده و 26 پروژه منتظر تعیین تکلیف از سوی وزارت می باشد.

وی خاطر نشان کرد: از 1132میلیارد تومان  142 میلیارد تومان پرداخت شده و حدود 1000 میلیارد تومان از تعهدات وزارت نفت همچنان باقی مانده  و پرداخت نشده است.

وی در پایان گفت: با پیگیری ها و جلساتی که با حضور جناب آقای دارابی مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز و قول مساعد ایشان داشتیم امیدواریم با پرداخت بقیه تعهدات روند رو به رشدی را در اجرای پروژه های استان بوشهرشاهد باشیم.

اخبار مرتبط