تاریخ بروزرسانی:

پروژه های اولویت دار و فعال شهرستان دیلم که دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی باشند حمایت مالی می شوند

پروژه های اولویت دار و فعال شهرستان دیلم که دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی باشند حمایت مالی می شوند

پروژه­ های اولویت دار و فعال شهرستان دیلم که دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی باشند حمایت مالی می شوند

 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی در جریان بازدید رئیس این سازمان از شهرستان دیلم بر حمایت مالی از پروژه‌هایی که دارای پیشرفت مناسبی باشند تأکید شد.

علی درویشی ضمن بازدید از پروژه‌های متعدد شهرستان دیلم در حوزه ­های آموزش، حمل و نقل،  ورزش و مراکز درمانی بر ضرورت بهره­ برداری از این پروژه ­ها تأکید نمود.

 در این بازدید که به اتفاق جناب آقای دشتی فرماندار شهرستان دیلم و جمعی از مدیران استان و شهرستان صورت گرفت وضعیت پیشرفت و اجرای پروژه‌های سال­ جاری مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر شورای برنامه ­ریزی و توسعه استان افزود: در سال­ جاری علیرغم مشکلات موجود مالی و محدودیت­ های درآمدی دولت شاهد بهره­ برداری از پروژه‌های متعددی در هفته دولت بودیم و با حمایت از پروژه­ هایی که دارای پیشرفت مناسبی باشند برنامه­ ریزی لازم برای بهره‌برداری از این پروژه­ ها برای دهه مبارک فجر صورت گرفته است.

 در بازدید ازشهرستان دیلم از  پروژه­ های توسعه مرکز درمانی دیلم،مرکز تحقیقاتی، ایمنی و آموزش کار شهرستان دیلم، سالن ورزشی بانوان دیلم و بهسازی و تعریض دو محور در مسیر دیلم- بهبهان  مشکلات این پروژها بررسی و تصمیمات لازم ا تخاذ گردید.

اخبار مرتبط