تاریخ بروزرسانی:

پیام تشکر رئیس سازمان از مردم برای حضور در انتخابات

پیام تشکر رئیس سازمان از مردم برای حضور در انتخابات

مردم شریف، عزیز و همیشه در صحنه استان بوشهر، خلق حماسه‌های ماندگار در بُرهه‌ها، عرصه‌ها و صحنه‌های سیاسی ایران همواره یکی از مهم‌ترین رویدادهایی بوده که مردم عزیز کشورمان به آن بذل توجه داشته‌اند.

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، مردم نقاط مختلف این مرز و بوم به‌ ویژه در همسایگی خلیج تا به ابد فارس همیشه سرافراز و سربلند با حضور خود در صحنه‌های دفاع از جمهوری اسلامی مانند جنگ تحمیلی، ایستادگی برابر تحریم‌ها، تکیه بر توان داخلی و به ‌خصوص مشارکت در صحنه انتخابات، افتخارآفرینی کرده‌اند و مُشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های ایادی استکبار جهانی زده‌اند.

 

در انتخابات ۱۴۰۰ علی رغم تلاش‌های استکبار جهانی برای نشاندن تیری زهرآلود بر پیکره نظام  مقدس جمهوری اسلامی، مردم نقاط مختلف کشور از جمله استان ولایی بوشهر در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه با حضور حماسی، سیاسی و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رای بازهم ضمن خنثی کردن توطئه‌ای جدید از دشمنان این مرز و بوم، برگ زرین دیگری بر مجموعه افتخارات خود افزودند و به استکبار جهانی و دنیا نشان دادند که همچنان در حمایت از آرمان‌های جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شهدای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در راه دفاع از کیان ایران اسلامی استوارند.

در همین راستا و با توجه به حضور خردمندانه مردم شریف و عزیز استان بوشهر در نقاط مختلف شهری، روستایی، از مشارکت تمامی شما بزرگواران برای حضور پُرشور و گسترده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

 

ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب و همچنین منتخبان مردم در شوراهای اسلامی استان بوشهر، امید است مسیرهای رشد، توسعه، ترقی و تعالی کشور و استانمان تحت زعامت حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز به روز هموارتر شود.

 

 

 

با احترام

علی درویشی

اخبار مرتبط