تاریخ بروزرسانی:

۳۷ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر اجرا می‌شود

۳۷ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر اجرا می‌شود

۳۷ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: در سال جاری، ۳۷ پروژه اقتصاد مقاومتی با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان در استان بوشهر اجرا می‌شود.

از جمله طرح‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه آب می‌توان به طرح‌های آب‌شیرین‌کن در بوشهر، سیراف – جم، دشتستان، شیف، تنگستان اشاره کرد که با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان اجرا می‌شوند.

درویشی از اجرای ۹ پروژه آبزی‌پروری با اعتبار دو هزار و ۱۶۸ میلیارد تومان خبر داد و افزود: در حوزه کشاورزی نیز دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: طرح‌های مهم دیگری در حوزه‌های صنعت، آبخیزداری و آبخوان‌داری، بهداشت و درمان، گردشگری، بنادر و ترانزیت، تولیدات صنعتی و…. اجرا می‌شود. دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان
در این جلسه که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرستان های ده گانه استان از طریق وبینار انجام گرفت از ارزیابی فرمانداران از حیث پیگیری اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی و تسهیل در اجرای پروژه های اقتصادی در سطح هر شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای عملیاتی کردن پروژه های اقتصاد مقاومتی جلسات فرماندهی اقتصاد مقاومتی در هر شهرستان به ریاست فرمانداران برکزار می شود که نقش بسیار مهمی در پیشبرد پروژه ها و حل مسائل و مشکلات طرح های اقتصادی دارد.

وی با تشکر و قدردانی از زحمات فرمانداران گفت: ملاک ارزیابی انها در پایان سال جاری بر مبنای تعداد پروژه های اجرایی شده هر شهرستان است

 

اخبار مرتبط