شرح وظايف معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني
- ۱۸ تیر ۱۳۹۹
- ۵:۳۲ ق٫ظ

•بررسي و شناخت نارساييها و مشكلات دستگاههاي اجرايي استان در زمينه توسعه مديريت و سرمايه انساني.
• راهبري و نظارت بر اجراي برنامهها و طرحهاي تحول اصلاحات اداري، توسعه فنآوري اطلاعات و دولت الكترونيك، نوسازي اداري و مصوبات شوراي عالي اداري در دستگاههاي اجرايي.
• راهبري و نظارت بر اجراي برنامههاي توسعه منابع انساني در دستگاههاي اجرايي استان در حوزههاي آمار و برنامهريزي نيروي انساني و جذب نيروي انساني، آموزش،توسعه و ارتقاء كيفي كاركنان و ارزيابي عملكرد آنان.
•اجراي برنامههاي ارزيابي عملكرد مديريت در دستگاههاي اجرايي استان، تحليل عملكرد آنها و ارائه پيشنهادهاي اصلاحي در زمينه مديريت و روشهاي انجام كار براساس نتايج ارزيابي و انتخاب دستگاهها، مديران و كاركنان برتر.
•انجام وظايف دبيرخانهاي ستاد برنامهريزي تحول اداري استان.
•نظارت بر اجراي تشكيلات مصوب دستگاههاي اجرايي استان و بررسي و تأييد تغييرات و اصلاحات تشكيلاتي دستگاههاي استاني در چارچوب اختيارات تفويض شده.
•انجام امور تفويض شده از سوي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني مركز در زمينه مديريت و توسعه منابع انساني
اخبار مرتبط
جلسه بررسی شرایط فسخ پیمان پروژه شرکت آب و فاضلاب استان در سازمان مدیریت و برنامهریزی استان بوشهر برگزار شد
جلسه بررسی شرایط فسخ پیمان یکی از پروژههای شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، امروز با حضور دکتر رضایی دبیر...
بیشتر بخوانید