شرح وظايف مديريت اداري، مالي و پشتيباني
- ۱۸ تیر ۱۳۹۹
- ۵:۵۸ ق٫ظ

• اجراي كليه سياستها و خطمشيهاي اداري و مالي سازمان مديريت و برنامهريزي كشور.
• تهيه و تنظيم بودجه پيشنهادي سازمان مديريت و برنامهريزي استان.
• نظارت بر اجراي بودجه تفصيلي ابلاغ شده به سازمان.
• انجام كليه امور اداري سازمان از قبيل اجراي تشكيلات، ارزشيابي كاركنان، اجراي آييننامهها و دستورالعملها و برنامههاي تحول اداري، طبقهبندي مشاغل، صدور احكام، حضور و غياب، بازنشستگي و ساير امور مرتبط.
• همكاري و هماهنگي با واحد آموزش مركز و مديريت مركز آموزش و پژوهشهاي توسعه و آيندهنگري براي تعيين نيازهاي آموزشي كاركنان و ارتقاء سطح دانش و مهارتهاي آنان.
• بررسي و شناخت سيستمهاي موردنياز سازمان و همكاري با مركز توسعه سيستمها و فناوري اطلاعات مركز براي راهاندازي و پشتيباني سيستمهاي طراحي شده و موردنياز سازمان.
• ايجاد پايگاه اطلاعاتي براي تمركز اسناد و مدارك اقتصادي و اجتماعي استان.
• سازماندهي، تقويت و تجهيز كتابخانه سازمان و ارايه خدمات موردنياز استفادهكنندگان.
• ارايه خدمات پشتيباني سختافزاري به واحدهاي سازمان.
• انجام كليه امور خدماتي و رفاهي در سازمان با هماهنگي و همكاري امور منابع انساني و پشتيباني مركز
اخبار مرتبط
جلسه بررسی شرایط فسخ پیمان پروژه شرکت آب و فاضلاب استان در سازمان مدیریت و برنامهریزی استان بوشهر برگزار شد
جلسه بررسی شرایط فسخ پیمان یکی از پروژههای شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، امروز با حضور دکتر رضایی دبیر...
بیشتر بخوانید