تاریخ بروزرسانی:

احداث نیرو گاههای خورشیدی کوچک مقیاس در روستا ها سرعت می یابد

احداث نیرو گاههای خورشیدی کوچک مقیاس در روستا ها سرعت می یابد

احداث نیرو گاههای خورشیدی کوچک مقیاس در روستا ها سرعت می یابد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بوشهر: در نشستی با حضور مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط،  برنامه ریزی لازم برای احداث نیرو گاههای خورشیدی کوچک مقیاس در روستا های استان بوشهر انجام شده است.

علی درویشی : در این نشست که با حضور مدیران کل  کمیته امداد امام خمینی ، مدیر عامل شرکت توزیع برق ، مدیر عامل صندوق کار آفرینی و امید  و رئیس پارک علم و فناوری استان بوشهر انجام شد فرآیند تامین مالی برای احداث هزار واحد نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستا های استان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی  افزود: در سال گذشته با حضور جناب آقای  دکتر نوبخت رئیس محترم سازمان برنامه وبودجه کشور و جناب آقای بختیاری رئیس محترم کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان تفاهم نامه ای به امضاء رسید که جناب آقای دکتر نوبخت بخش زیادی از هزینه ای احداث هر واحد از این نیروگاهها را برای خانوار های تحت پوشش به صورت بلا عوض تامین نمود. اقدامات لازم برای شناسایی متقاضیان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر انجام شده و این جلسه به منظور تامین سایر هزینه های انجام این طرح از طریق تسهیلات صندوق کار آفرینی و امید بوده و به زودی فاز نخست عملیات اجرایی برای 150 خانوار مدد جو اجرایی خواهد شد.

اخبار مرتبط