تاریخ بروزرسانی:

اختصاص مازاد درآمدهای وصولی در جهت تقویت اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی های استان ها

اختصاص مازاد درآمدهای وصولی در جهت تقویت اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی های استان ها

اختصاص مازاد درآمدهای وصولی در جهت تقویت اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی های استان ­ها

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی در جلسه ستاد در آمد و تجهیز منابع استان بر لزوم پیگیری و تلاش در جهت تحقق مازآد درآمد استان در شش ­ماهه دوم سال ­جاری تاکید شد.

علی درویشی رئیس ستاد در آمد و تجهیز منابع استان در این جلسه که به ­صورت وبینار  با حضور رئیس امور مالیاتی کشور و رؤسای امور استان ‌ها ومناطق و امور تلفیق سازمان برنامه و بودجه کشور در جهت مدیریت درآمد- هزینه در اداره کل امور مالیاتی استان برگزار گردید، اظهار داشتند: با توجه به اینکه تفاهم ­نامه سازمان برنامه و بودجه کشور با سازمان مالیاتی و خزانه کشور تا سقف 35 درصد از مازاد درآمدهای استان­ ها در جهت تقویت اعتبارات سایر هزینه ­ای و تملک دارایی ­های سرمایه ­ای  به استان ‌ها ابلاغ خواهد شد، لذا باید تلاش شود درآمد­های وصولی استان در شش ­ماهه دوم سال ­جاری نیز همانند شش­ ماهه اول سال محقق شود. این در حالی است که در صورت وصولی بیش از مقدار مصوب تقریباً یک سوم مازاد مجدد جهت هزینه به استان ابلاغ خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی استان بوشهر در ادامه بیان داشتند: از آنجایی که درآمدهای مالیاتی بیش از 96 درصد از درآمدهای استان را پوشش می ­دهد، با ابلاغ تخصیص درآمدهای مازاد بر مقادیر مصوب از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور گام بزرگی در جهت تقویت تخصیص استان برداشته خواهد شد.

اخبار مرتبط