تاریخ بروزرسانی:

اختصاص یارانه سود تسهیلات به طرحهای جهش تولید سال 1399

اختصاص یارانه سود تسهیلات به طرحهای جهش تولید سال 1399

اختصاص یارانه سود تسهیلات به طرح­ های جهش تولید سال 1399

 

آقای دکتر درویشی رییس سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی استان بوشهر اعلام نمودند: در اجرای تفاهم ­نامه جهش تولید استان بوشهر در سال جاری بالغ بر 9299 میلیارد ریال منابع مالی مورد نیاز طرح ­های مصوب از محل منابع داخلی بانک های عامل طبق تفاهم­ نامه سه جانبه استانی بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دستگاه اجرایی و بانک عامل پرداخت خواهد شد.

آقای درویشی اضافه نمودند: این طرح ها به طور کلی شامل طرح های کشت گلخانه ­ای، پرورش میگو، تکمیل زنجیره تولید و فرآوری محصولات کشاورزی و شیلاتی، طرح های صنعتی و فنآورانه و بخش خدمات می باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی استان بوشهر افزودند: بالغ بر 701 میلیارد ریال اعتبار به عنوان مشوق سرمایه ­گذاری در قالب کمک ­های فنی و اعتباری به منظور تأمین یارانه سود تسهیلات پیش بینی گردیده است که مطابق آن تسهیلات دریافتی طرح های یاد شده، اعم از سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مشمول 3 واحد درصد یارانه نرخ سود می گردد. همچنین تسهیلات سرمایه ثابت این طرح ­ها به صورت سالانه با اقساط ماهانه (6­ ماه دوره تنفس و 5­ سال دوره بازپرداخت) خواهد بود . تسهیلات سرمایه در گردش نیز یک ساله و بازپرداخت آن برای بخش کشاورزی با اقساط سالانه و برای سایر بخش ­ها با اقساط ماهانه می­باشد.

اخبار مرتبط