تاریخ بروزرسانی:

برگزاری هشتمین آزمون استخدامی در هشتم آبان ماه سال جاری

برگزاری هشتمین آزمون استخدامی در هشتم آبان ماه سال جاری

برگزاری هشتمین آزمون استخدامی در هشتم آبان ماه سال­ جاری

به گزارش روابط عمومی سازمان: رئیس سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی استان ضمن اعلام این خبر افزود در این آزمون 758 سهمیه به استان تعلق گرفته که نسبت به آزمون دوره گذشته شاهد افزایش 48 سهمیه هستیم.

علی درویشی اظهار داشت: در این آزمون تعداد 92 سهمیه به زنان و 264 سهمیه به مردان و 402 سهمیه نیز به صورت مختلط ( مردان و زنان ) اختصاص یافته است. سهمیه استخدامی استان بوشهر بین 15 دستگاه استانی توزیع شده که بیشترین سهمیه­ ها مربوط به اداره کل آموزش و پرورش برای استخدام 574 نفر می­باشد. همچنین به ادارات بهزیستی 21 سهمیه، حفاظت محیط زیست ۱۹، استاندارد 16، فرودگاه­ها 13، هواشناسی ۸، بانک توسعه تعاون ۷، انتقال خون۵ ، سازمان قضایی نیروهای مسلح۴، نوسازی و تجهیز مدارس­۳، استانداری و واحدهای تابعه ۵۹ سهمیه تعلق گرفته است و نیز به ادارات پزشکی قانونی، ثبت اسناد و املاک و پست بانک 6 سهمیه استخدامی اختصاص یافته است.

وی در ادامه افزود: ­از 758 سهمیه تعلق گرفته به استان، تعداد  499 سهمیه آزاد، 202 سهمیه 25 درصد ایثارگران، 32 سهمیه 5 درصد ایثارگران و 25 سهمیه به معلولان تعلق گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی خاطر نشان کرد: نظر به رعایت دستورالعمل­های بهداشتی این آزمون با رعایت تمام نکات بهداشتی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط