تاریخ بروزرسانی:

بهره برداری از محور بوشهر-شیف – گناوه و احداث پل خور در دهه فجر سال جاری

بهره برداری از محور بوشهر-شیف – گناوه و احداث پل خور در دهه فجر سال جاری

بهره برداری از محور بوشهر-شیف- گناوه و احداث پل خور در دهه فجر سال جاری

 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی در جریان بازدید رئیس این سازمان از شهرستان گناوه بر حمایت مالی از پروژه‌های تکمیل محور بوشهر-شیف- گناوه و احداث پل خور این شهرستان تأکید شد.

علی درویشی ضمن بازدید از پروژه‌های متعدد شهرستان گناوه در حوزه های راه، حمل و نقل و عمران شهری بر ضرورت بهره ­برداری از این پروژه­ ها تأکید نمود.

 در این بازدید که به اتفاق جناب آقای مهر جو فرماندار شهرستان گناوه و جمعی از مدیران استان و شهرستان صورت گرفت وضعیت پیشرفت و اجرای پروژه‌های سال­ جاری مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر شورای برنامه­ ریزی و توسعه استان بیان داشت: شهرستان گناوه یکی از مقاصد گردشگری در سطح کشور و استان بوشهر می باشد و هر ساله مسافران زیادی به این شهرستان مسافرت می کنند .

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گفت :باید به زیرساخت‌های لازم در گناوه نگاه ویژه ای شود و اکنون پل ورودی به این شهر و همچنین  تکمیل محور بوشهر-شیف- گناوه از اولویت های این سازمان هستند که الحمدولله دارای پیشرفت مناسبی بوده و با برنامه­ ریزی انجام شده بهره‌برداری از این پروژه ­ها در دهه مبارک فجر صورت خواهد پذیرفت..

 در این سفر از پروژه­ های محور بوشهر-شیف- گناوه و احداث پل خور گناوه و تعریض و بهسازی میدان بسیج تا میدان امام علی این شهرستان بازدید به عمل آمد.

 

اخبار مرتبط