تاریخ بروزرسانی:

تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان ها در اولویت تخصیص اعتبار

تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان ها در اولویت تخصیص اعتبار

تکمیل پروژه­ های ورزشی شهرستان­ ها در اولویت تخصیص اعتبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در جریان بازدید رئیس سازمان از پروژه احداث زمین چمن مصنوعی شهر بنک، از اولویت تخصیص این پروژه و سایر پروژه­ های حوزه ورزش خبر داد.

 علی درویشی ضمن اعلام رضایت از وضعیت پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان در سطح استان اظهار داشت: طی سال­ های گذشته شاهد تحولات بسیار خوبی در حوزه ورزش بوده به نحوی که عمده شاخص‌های این حوزه نسبت به سال ۹۲ دارای پیشرفت مناسب ارزیابی شده است به گونه­ ای است که سرانه فضای ورزشی از 0/69 متر مربع 1/14 افزایش یافته و معادل ۶۵ درصد رشد داشته است.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان افزود: پروژه­ های بسیار خوبی در حوزه ورزش در شهرستان‌های ده­گانه استان در سال‌های اخیر شروع شده و هم اکنون دارای پیشرفت مناسبی بوده و با تامین مالی این سازمان تا پایان سال شاهد افتتاح و بهره­ برداری از این پروژه ­ها خواهیم بود. قطعاً شاخص‌های این حوزه نیز با بهره‌برداری از پروژه‌های مزبور ارتقاء چشمگیری خواهد یافت.

 ایشان در انتها از زحمات و تلاش­ های آقای بهروزیان مدیرکل ورزش و جوانان استان و همکاران ایشان در پیگیری و به ثمر نشاندن این پروژه‌ها و خدمت ­رسانی به ورزشکاران استان تقدیر و تشکر نمود.

 

اخبار مرتبط