تاریخ بروزرسانی:

جلسه تخصصی توسعه دریا با محور تاکید بر نقش و اهمیت جزایر

جلسه تخصصی توسعه دریا با محور تاکید بر نقش و اهمیت جزایر

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر،جلسه تخصصی توسعه دریا با محور تاکید بر نقش و اهمیت جزایر روز سه شنبه به تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ به صورت ویدیو کنفرانس در سالن جلسات سازمان برگزار گردید .

اقای درویشی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حاشیه این نشست تخصصی با اشاره به اینکه استان بوشهر بیش از ۹۰۰کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس دارد افزود:مزیت اقتصادی و توسعه ای ناشی از همسایگی بوشهر با خلیج فارس از جمله موارد مد نظر سازمان در تدوین برنامه های معطوف به رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی استان می باشد.

وی ضمن تاکید بر حضور فعال همکاران در اینگونه نشست ها ادامه داد :

فعالیت استان در زمینه های مختلف به ویژه گردشگری ساحلی را باید به عنوان مزیت مهمی بر شمرد و همچنین با استفاده از روش های نوین در جهت معرفی توانمندی های استان گام های مهمی برداریم.

رییس سازمان در ادامه افزود: مناطق ساحلی استان بستر مناسب برای رشد و توسعه فعالیت های دریا محور میباشد.

در این نشست که توسط رییس محترم مرکز اموزش و پژوهش های توسعه آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید ، رییس محترم مرکز و تعدادی از پژوهش گران سازمان برنامه و بودجه و میراث فرهنگی به نقش تاثیر گزار جزایر در رشد اقتصادی و لزوم توسعه دریا محور جزایر اشاره نموده اند.

علی درویشی در پایان با اشاره به سند آمایش سرزمینی استان ، توسعه مبنی بر استفاده از مزیت های موجود در جزایر و مرزهای دریایی را از جمله اولویت های  ان سند اعلام نمود.

*روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر*

اخبار مرتبط