تاریخ بروزرسانی:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر خبر داد: ابلاغ ۷۲۹ میلیارد اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان بوشهر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر خبر داد:  ابلاغ ۷۲۹ میلیارد اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان بوشهر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر خبر داد:

ابلاغ ۷۲۹ میلیارد اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان بوشهر

بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: ۷۲۹ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان بوشهر ابلاغ‌شده است.

به گزارش  روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بوشهر به نقل ازخبرنگار مهر، علی درویشی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برای تکمیل پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص می‌یابد که مربوط به بخش‌های مختلف عمرانی از جمله سدسازی، راه‌سازی، خط ریلی، فاضلاب و دیگر طرح‌ها است.

وی از تخصیص ۶۰ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی استان بوشهر خبر داد و گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از ۳۷ پروژه عمرانی استان بوشهر ۶۰ میلیارد تومان تخصیص‌یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دولت و تأکید بر معرفی دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: در این راستا عملکرد ادارات بر اساس ۷ محور و ۷۸۰ شاخص مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه میانگین هر دستگاه ۱۵ شاخص است اضافه کرد: ۱۲ دستگاه سال قبل در بخش‌های مختلف به عنوان برتر معرفی شدند.

درویشی بررسی رضایت‌مندی مردم از ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: استان بوشهر در بحث رضایت‌مندی مردم در رتبه پنجم کشوری قرار دارد.

درویشی به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کارکنان پرداخت و خاطرنشان کرد: سال گذشته بر مبنای قانون خدمات کشوری این مهم موردتوجه قرار گرفت و برآورد بودجه هزینه‌ای دستگاه‌ها از محل اعتبارات استانی ۳۰۰ میلیارد تومان بود که بار مالی آن ۱۱۵ میلیارد تومان معادل یک‌سوم بودجه هزینه‌ای استان بوشهر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر سال گذشته به صورت متوسط دو میلیون تومان به حقوق کارکنان افزوده شد خاطرنشان کرد: امسال برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان و همسان‌سازی حقوق، اقدامات مهمی انجام‌شده که با تأمین بار مالی آن، پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط