تاریخ بروزرسانی:

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر به مناسبت چهل و دومین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
پیروزی انقلاب اسلامی، نوری بود که دامن افق‌ها را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نورباران کرد، دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده دل نشین فضیلت اسلام بود.
بی شک دهه فجر آغاز دورانی است که نور بر ظلمت غلبه کرد و بر همگان یادآور شد که می‌توان با سلاح ایمان به جنگ کفر رفت و خون را بر شمشیر پیروز کرد؛ همان‌گونه که قیام کربلا این اصل را پایه گذارد و آموزه‌ای برای شیعیان و حق‌طلبان عالم شد به‌حق دهه فجر یادآور مجاهدت‌هایی است که امام عظیم‌الشان، خمینی کبیر، صورت داد تا ملتی طعم خوش حریت و استقلال را بچشد و آنچه را شایسته و بایسته‌اش است، به دست آورد. این است دلیل بیان روشن رهبر معظم انقلاب که فرمود: این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته‌شده نیست.
اینجانب نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را به تمامی مردم شریف و فهمیم استان بوشهر خصوصا خانواده معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی روز افزون مردم سرافراز و همیشه در صحنه استان را از پروردگار متعال مسئلت دارم.

اخبار مرتبط