تاریخ بروزرسانی:

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر  به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر  به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر   

فرا رسیدن ایام الله دهه فجر؛ خاستگاه  احیای ارزش هاي اسلامي که امسال روزهایی ابتدایی از آن با سالروز میلاد حضرت  فاطمه الزهرا (س) تقارن دارد و شایسته است فجری فاطمی داشته باشیم ، نقطه عطفی با شکوه در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران و همچنین زنان و مردان غیور بوشهری علیه ظلم و بی عدالتی طاغوت و طاغوتیان است.
انقلاب ایران اسلامی با تاسی از حماسه عظیم حسینی، بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت  امام خمینی (ره) و پشتوانه خون پاک شهدا، سعادت و تکامل فردی و اجتماعی را هدف نهایی خود قرار داده و با وجود هجمه های سنگین و مداوم، همچنان عالمانه از میراث گرانقدر خود پاسداری می کند.
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پاسداشت سنت حسنه مردمداری، همراه با مردم بوده و خود را همواره مدیون ولی نعمتان خود میداند و می کوشد که در خدمتگزاری شایسته ،کوتاهی نکند.
با گذشت چهار دهه از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي، مسلما ،مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی و به ویژه هم مردم شهید پرور استان بوشهر ، با تبعیت از فرامین مقام معظم  رهبری و حضور حداکثري در صحنه و تکيه بر توان داخلي کشور ، روح تازه‌اي در کالبد انقلاب و نظام اسلامي خواهند دميد.
اینجانب نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ر ه ) و شهدای والامقام جمهوری اسلامی ، خصوصا شهدای انقلاب اسلامی استان بوشهر ،   ایام دهه فجر را به همه فجر آفرینان ، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم فهیم و همیشه در صحنه استان بوشهر  تبریک و تهنیت عرض نموده ، عزت و سربلندی روز افزون مردم شریف استان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند منان خواهانم .

 

علی درویشی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر

اخبار مرتبط