تاریخ بروزرسانی:

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر به مناسبت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر به مناسبت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی

《بسم الله الرحمن الرحیم》

یکی از مهمترین کارها در جهاددانشگاهی تربیت شخصیت‌های مؤمن و برجسته علمی با جهت‌گیری انقلابی و دلبسته به آرمان‌های انقلاب است (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

 

جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب اسلامی، پیشرفت های علمی و توفیقات بسیار زیادی در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی داشته است.

 

تأسیس “جهاددانشگاهی” در 16 مرداد 1359 حرکتی مناسب در آغاز “انقلاب اسلامی ایران” بوده است و این ظرفیت اکنون به عنوان یک سرمایه ملی توانسته به خوبی در خدمت تولید علم و فناوری قرار گیرد.

 

جهاد دانشگاهی با فرهنگ جهادی در تولید دانش بنیان بر اساس توان ملی و آموزش های تخصصی برای توسعه اشتغال جوانان نقش مثبت و ارزنده ای داشته است، این نهاد انقلابی با روحیه مدیریت جهادی و بهره گیری از استعدادهای جوانان نخبه در بدنه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، در بحث تولید علم در کشور به یک نشان معتبر تبدیل شده است.

 

اقدامات ارزنده این نهاد پربرکت ازابتدای انقلاب تا امروز درکارنامه خود منجر به بروز و شکوفایی استعدادها در زمینه‌های مختلف شده ‌است و امروز شاهدیم که جهاددانشگاهی براساس تدابیر و سیاست‌های رهبرمعظم انقلاب، روز به روز بالنده‌تر می‌شود و دراین راستا توانسته ابعاد مختلف علمی و فرهنگی کشور را درمحیط‌های نیمه‌دانشگاهی و آموزشی کشور به خوبی دنبال کنند.

 

جهاددانشگاهی استان با فعالیت های چشمگیر و خدمات ارزنده در تولید علم و فناوری و اشتغال، از سرمایه های استان بوشهر محسوب می شوند که توسعه و پیشرفت این نهاد، به توسعه و پیشرفت کشور و استان می انجامد و لازم است حمایت های ویژه ای از این نهاد علمی به ویژه در استان بوشهر صورت گیرد.

 

لازم است تمام دستگاه ها و ارگان های دولتی و خصوصی در استان از ظرفیت ها و پتانسیل های خوب مجموعه جهاددانشگاهی استان در پیشبرد اهداف و توسعه استان کمک بگیرند.

 

اینجانب سالروز “تاسیس جهاددانشگاهی” را به ریاست محترم جهاددانشگاهی استان “دانشجویان، اساتید و کارکنان این نهاد انقلابی” در استان بوشهر تبریک عرض نموده و امیدوارم مانند گذشته همچنان در راستای ارزش های انقلاب و خودکفایی دانش داخلی و اشتغال و کارهای فناورانه گام های موثری بردارند.

 

علی درویشی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر

اخبار مرتبط