تاریخ بروزرسانی:

دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم بوشهر + تصاویر

دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم بوشهر + تصاویر

محسن پاپری زارعی صبح روز دو شنبه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم بوشهر با ایشان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر: حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم بوشهر در این دیدار اظهار داشتند: دولت آیت الله رئیسی با دغدغه مندی در مسائل مختلف از جمله اقتصادی درصدد حل مشکلات مردم می باشد و با شناختی که از جناب آقای دکتر میرکاظمی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان فردی متخصص و متعهد دارم ان شاءالله انتخاب و حضور شما در کسوت ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی مایه توسعه و تحول در استان بوشهر باشد.
ایشان فرمودند: پروژه های مهمی از جمله راه آهن، منطقه آزاد اقتصادی، جانمایی و ایجاد منطقه علم و فناوری وجود دارد که با حضور شما امیدواریم بحث راه اندازی و تامین بودجه آنها در اولویت قرار بگیرد.
وی افزود: مشکلات زیادی در بحث بهداشت و درمان وجود دارد که با مدیریت و استفاده از ظرفیت های قانونی میتوان مشکل بخش های زیادی را حل نمود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت های زیادی در بخش های مختلف می باشد که متاسفانه از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده نشده است.
وی افزود: در چهار محور توسعه کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات استان بوشهر دارای ظرفیت های بالایی است و البته در بخش هایی نظیر آب شرب و کشاورزی نیز دچار بحران جدی هستیم.
وی اظهار داشت: بوشهر یکی از درگاه ها و دروازه های اصلی کشور است لذا پیوستن به خط ریلی کشور می تواند تحول شگرفی در حوزه اقتصادی استان ایجاد نماید.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: باید همه مدیران و بزرگان استان دست به دست هم دهند تا استان بوشهر در مسیر توسعه قرارگرفته و رشد اقتصادی مدنظر برای استان محقق گردد.
پاپری زارعی با بیان اینکه تکمیل آزاد راه شیراز _ بوشهر از اولویت هاست گفت: با راه اندازی این آزاد راه شاهد تحول بزرگی در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری در استان خواهیم بود.

advanced divider

اخبار مرتبط