تاریخ بروزرسانی:

بازدید ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی از نمایشگاه فنی و حرفه ایی استان

بازدید ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی از نمایشگاه فنی و حرفه ایی استان

به گزارش روابط عمومی سازمان مديريت و برنامه ريزي استان بوشهر،

در طی این بازدید، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی از نمایشگاه فنی و حرفه ایی استان بیان داشتند:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از مهمترين راه‌های اشتغال پایدار فراگیر است.
یکی از اصلی ترین راه‌های رسیدن به اشتغال پایدار، با توجه به اینکه حضور در مشاغل دولتی و رسمی بسیار محدود شده است، فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

علي درويشی در بازديد از نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر، بیان کرد: جوانان با کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند به یک کارآفرین تبدیل شده و علاوه بر دستیابی به شغلی پایدار، زمینه اشتغال افراد دیگر را نیز فراهم کنند.
وي اظهار کرد: ارتباط دادن مشاغل مهارت محور با سرمایه کم با بازار کار، امری حائز اهمیت بوده و می تواند فرصت های شغلی بیشتری را برای جوانان فراهم کند.
درويشی با بیان اینکه در این نمایشگاه جوانان با تکیه بر مهارت و دستان کارآمد و با حداقل سرمایه، فرصت های شغلی خوبی را بوجود آورده اند، افزود: ما وظیفه داریم تا آموزش های مناسب و به روز و متناسب با بازار کار را به جوانان ارائه دهیم و برای ورود به بازار فروش آن ها را یاری کنیم.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان بوشهر خواستار گسترش خدمات مفید آموزش فنی و حرفه ‌ای با هدف توانمند سازی جوانان شد و خاطرنشان کرد: برپایی اینچنین نمایشگاه‌هایی که افراد با حداقل هزینه صاحب شغل شده و شخصا با حضور در غرفه‌های نمایشگاه راه و روش اشتغال خویش را برای بازدید کنندگان تشریح می‌کنند، به صورت کاملا مشهود اثرات کسب آموزش‌های مهارتی را به مردم نشان می‌دهد و می‌تواند نگرش جامعه را از آموزش‌های تئوری و کلاسیک به آموزش‌های عملی و مهارتی سوق دهد.

اخبار مرتبط