تاریخ بروزرسانی:

سامانه پاکنا (پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری)

advanced divider
advanced divider
بالاترین مقام دستگاه ستادی، ذی حساب/مدیر کل امور مالی، مدیرکل امور ادرای/مدیر کل استان و کارشناس امور اداری

نحوه درخواست ایجاد و تغییر دسترسی های کاربران

advanced divider
در 3 مرحله

فرایند ثبت و بروزآوری اطلاعات کارکنان

  • 1

    کارگزین دستگاه اجرایی، اطلاعات آخرین حکم/قرارداد کارکنان دستگاه خود را در قالب فایل اکسل، (همانند سامانه های قبلی "فرم شماره 6" و یا "آمار و اطلاعات کارکنان") در سامانه پاکنا ارسال می نماید

  • 2

    مدیر کل امور اداری/مدیرکل واحد استانی اطلاعات وارد شده توسط کارگزین/کارشناس امور اداری را بررسی، کنترل و تایید می نماید

  • 3

    و در خاتمه فرایند، ذیحساب/مدیرامور مالی اطلاعات وارد شده را تایید نهایی می نماید.

advanced divider