تاریخ بروزرسانی:

به مناسبت دهه فجر در شهرستان تنگستان ۱۲۰ پروژه با اعتبار ۲۱۹ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

به مناسبت دهه فجر در شهرستان تنگستان ۱۲۰  پروژه با اعتبار ۲۱۹ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

به مناسبت دهه فجر در شهرستان تنگستان ۱۲۰پروژه با اعتبار ۲۱۹ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر عصر امروز با حضور علی درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و همراهی استاندار و جمعی از مدیران استانی ۱۲۰ پروژه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح ها به مناسبت دهه فجر در شهرستان تنگستان صورت پذیرفت.

این افتتاح و آغاز طرح ها شامل

1.افتتاح و بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه شهید سلیمانی در روستای گورک خیش اشکن در بخش دلوار شهرستان تنگستان در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال

2.آغاز عملیات اجرایی مدرسه شهید یگانه روستای بنه گز شهرستان تنگستان .ساخت این مدرسه ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت ۹۲۰ متر مربع کلنگ زنی شد.

3.مدرسه  شهید غلامرضا احمدی روستای کاکلی به مساحت ۲۰۰ متر مربع با ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

4.فاز یک بهسازی و اصلاح تقاطع روستای گادویی با محور اهرم- چغادک مورد بهره برداری قرار گرفت،این پروژه شامل بلوار۲ هزارمتری و رمپ های ورود و خروج به اهرم به طول ۲ هزار متر و احداث میدان و رمپ های کند رو به طول ۱۲۰۰ متر میباشد.

5.کارخانه بسته بندی و سردخانه خرما در شهر اهرم به مساحت ۱.۵ هکتار با ظرفیت ۵ هزار تن سردخانه و ۳ هزار تن بسته بندی خرما و رطب و اعتبار ۳۶ میلیارد تومان افتتاح شد لازم به ذکر است که این کارخانه زمینه اشتغال ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر  را در اوج فعالیت فراهم میکند.

6.چمن مصنوعی شهدای جوان اهرم مورد بهره برداری قرار گرفت.این چمن مصنوعی در شهر اهرم با ۸ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شهرداری افتتاح شد.

7.واگذاری ۳۱ واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرایی ۸۸ واحد مسکونی در تنگستان  ویژه محرومین انجام شد.

8.عملیات اجرایی ۵۵۰۰ انشعاب و لوله کشی گاز منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد در استان با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال در روستای عمار  تنگستان آغاز شد.

9.گلخانه سبزی و صیفی  در روستای سمل تنگستان در زمینی به مساحت ۵۱۲۰ متر مربع با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال در مدت ۸ ماه آغاز و افتتاح شده است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط