تاریخ بروزرسانی:

دوازدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار گردید

دوازدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار گردید

دوازدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر دوازدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهرو جمعی از مدیران استانی در سالن کوثر استانداری برگزار گردید.

در ابتدا این جلسه رئیس سازمان مدیریت ضمن تبریک پیشاپیش مبعث پیامبر بیان داشت:  روز گذشته رئیس جمهور قانون اصلاح مواد (1) و (7) قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهار (44) قانون اساسی  برای اجرا ابلاغ نمودند و در این اصلاح  در ماده یک دو تعریف در ارتباط با نوع صدور مجوز های کسب و کار و در ماده دو  نیز ضمن باز تعریفی مجدد از ماده 7 در انتهای آن 6 تبصره در حمایت  از سرمایه گذاری و تسهیل شرایط کسب و کار مورد تاکید قرار گرفته است.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی درادامه افزود:

انتظار داریم مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر به استناد این تغییرات بتوانند بهترین بهره برداری را در راستای تسهیل فرآیند صدور مجوز های لازم برای کسب کار داشته باشند.

در ادامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با ارائه گزارش عملکرد 12 ماه سال جاری پروژهای اقتصاد مقاومتی افزود:تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند تمامی فرآیند پیشرفت پروژه های مرتبط با اقتصاد مقاومتی را در سامانه نیپا (نظام یکپارچه پیشبرد و پایش پروژه  اقتصاد مقاومتی )ثبت نمایند ، معیار ارزشیابی در ارتباط با پیشرفت  پروژه ها فقط سامانه نیپا میباشد.

علی درویشی در پایان ضمن تقدیر از مدیران محترم دستگاه های اجرایی تاکید داشت:

تمامی دستگاه ها ضمن پاسخگویی به موقع به مکاتبات در نظر داشته باشند که تنها مبنای گزارش گیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی سامانه نیپا میباشد.

اخبار مرتبط