تاریخ بروزرسانی:

رقابت ۹۷۰۵نفر در هشتمین آزمون استخدامی استان

رقابت ۹۷۰۵نفر در هشتمین آزمون استخدامی استان

رقابت ۹۷۰۵نفر در هشتمین آزمون استخدامی استان

به گزارش روابط عمومی سازمان، علی درویشی اظهار داشت: ۹۷۰۵نفر در هشتمین آزمون استخدامی در استان بوشهر به رقابت پرداختند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن اعلام این خبر افزود در این آزمون ۷۵۸ سهمیه به استان تعلق گرفته که نسبت به آزمون دوره گذشته شاهد افزایش ۴۸ سهمیه هستیم.

وی در ادامه افزود: در این آزمون تعداد ۹۲ سهمیه به زنان و ۲۶۴ سهمیه به مردان و ۴۰۲ سهمیه نیز به صورت مختلط ( مردان و زنان ) اختصاص یافته است. سهمیه استخدامی استان بوشهر بین ۱۵ دستگاه استانی توزیع شده که بیشترین سهمیه ها مربوط به اداره کل آموزش و پرورش برای استخدام ۵۷۴ نفر میباشد. همچنین به ادارات بهزیستی ۲۱ سهمیه، حفاظت محیط زیست ۱۹، استاندارد ۱۶، فرودگاهها ۱۳، هواشناسی ۸، بانک توسعه تعاون ۷، انتقال خون۵ ، سازمان قضایی نیروهای مسلح۴، نوسازی و تجهیز مدارس۳، استانداری و واحدهای تابعه ۵۹ سهمیه تعلق گرفته است و نیز به ادارات پزشکی قانونی، ثبت اسناد و املاک و پست بانک ۶ سهمیه استخدامی اختصاص یافته است.

وی در ادامه افزود: از ۷۵۸ سهمیه تعلق گرفته به استان، تعداد  ۴۹۹ سهمیه آزاد، ۲۰۲ سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، ۳۲ سهمیه ۵ درصد ایثارگران و ۲۵ سهمیه به معلولان تعلق گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خاطر نشان کرد:  نظر به رعایت دستورالعملهای بهداشتی، این آزمون با رعایت تمام نکات بهداشتی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط