تاریخ بروزرسانی:

تسریع در روند اجرایی و افتتاح پروژه های شهرستان گناوه

تسریع در روند اجرایی و افتتاح پروژه های شهرستان گناوه

به گزارش روابط عمومی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه مدیران دستگاههای اجرایی مربوطه استان و فرماندار و معاون توسعه و برنامه ریزی گناوه از پروژه های در دست احداث و نیمه تمام شامل مدرسه روستای سربست ، جاده کمربندی گناوه ، جاده ساحلی گناوه به روستاهای سربست، مال خلیفه، مال قاید و قلعه حیدر، ورزشگاه ۱۵۰۰ نفر بانوان، مصلی جمعه و استخر دانش آموزی بازدید کرد.

محسن پاپری زارعی گفت: در راستای تحقق مطالبات مردمی و بهره برداری از مصوبات ششمین سفر استانی رئیس جمهوری به این استان دستور لازم برای سرعت بخشی در اجرای پروژه‌های شهرستان گناوه  داده شد. محسن پاپری زارعی در بازدید از پروژه های فعال عمرانی شهرستان گناوه گفت: در این بازدیدها بر تسریع و رفع مشکلات پروژه‌های نیمه تمام بخصوص مربوط به مصوبات سفر رئیس جمهور تاکید شد.

وی اظهار کرد: در این زمینه مشکل پروژه‌های دارای مشکل اعتباری رفع ، دستور حل مشکلات فنی برخی از پروژه ها داده و نسبت به آنهایی که پیمانکار ضعیف عمل می کند، تمهیدات لازم برای تسریع در اجرای آن اتخاذ شد.

ایشان یادآور شد: در بازدید از پروژه های گناوه از سه پروژه مصوب اعتبارات سفر رئیس جمهور شامل استخر دانش آموزی، ورزشگاه ۱۵۰۰ نفری بانوان و جاده کمربندی بازدید به عمل آمد. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، بیان کرد: پروژه استخر دانش آموزی پیشرفت قابل قبولی داشت و بنا شد با پیگیری و مکاتبه با سازمان نوسازی مدارس ، تعهدات آنها جهت تامین رقم ریالی تامین شود.

پاپری زارعی گفت: ورزشگاه ۱۵۰۰ نفری بانوان گناوه نیز از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار نبود اما باتوجه به اینکه از محل اعتبارات نفت قرار شد تامین اعتبار شود با قید فوریت تسریع در کار همراه با نظارت مجموعه فرمانداری صورت گیرد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، بیان کرد: پروژه استخر دانش آموزی پیشرفت قابل قبولی داشت و بنا شد با پیگیری و مکاتبه با سازمان نوسازی مدارس ، تعهدات آنها جهت تامین رقم ریالی تامین شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر ادامه داد: بخشی از اعتبار محور کمربندی گناوه در ردیف ملی و بخشی مصوب سفر رئیس جمهور دارد و بخشی دیگر نیز مربوط به استان در حد یک رقم ۵۰ میلیارد تومانی است که کمک کردیم تا با تلفیقی از آنها هرچه سریع تر به بهره برداری رسد.

وی در پایان اظهار داشت: پل سید رضا از مطالبات دیرینه مردم شهر گناوه پیشرفت قابل قبول ندارد و دستور تسریع صادر شد ضمن اینکه یک رقمی را به پیمانکار تخصیص و ابلاغ خواهیم کرد.

اخبار مرتبط