تاریخ بروزرسانی:

عید سعید قربان بر مسلمین جهان مبارک باد

عید سعید قربان بر مسلمین جهان مبارک باد

بسم الله الرحمن الرحیم

ارزش عشق به معشوق است که در راهش از همه دلبستگی ها رها می شویم و دل را به قرب او نزدیک می کنیم و این سنت ابراهیم خلیل (ع) است، سنتی که شرافت بنی آدم و کرامت انسانی را در تاریخ به یادگار گذاشته است.
دهم ذی الحجه، روز کمال و رهیدن از بند تعلقات دنیوی و جشن رهایی از اسارت نفس، و وسوسه های شیطانی، تجلی گاه عبودیت و زیبا ترین جلوه خضوع خالصانه در برابر پروردگار سبحان و یاد آور خاطره جاودانگی و ایثار است.
عید قربان روز امتحان الهی و روز قرب حق و عید بندگی و سعادت و روزیست که زیباترین جلوه تعبد در برابر خالق عیان می گردد و باشکوهترین عشق ورزی به خداوند رقم می خورد. این عید بزرگ، قربانی کردن در راه خدا، شکوفا شدن روح ایثار و نشان دادن میزان عشق و قرب به منبع لایزال الهی و تقواست.
بدینوسیله، با احترام فرارسیدن عید سعید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به همه مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و متدین استان بوشهر تبریک عرض نموده، از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا، سعادت، سلامتی و رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روزافزون را برای ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی مسألت می نمایم.امیدوارم مردم عزیز و شریف استان بوشهر با رعایت دستورالعمل ها و الزامات بهداشتی بویژه در تعطیلات مناسبت عید سعید قربان، کادر زحمتکش درمان را در صیانت از سلامت، جان و جامعه یاری بخشند.

 

با تجدید احترام
علی درویشی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر

اخبار مرتبط