تاریخ بروزرسانی:

پرداخت ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات در راستای اشتغال زایی استان بوشهر

پرداخت ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات در راستای اشتغال زایی استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، علی درویشی اظها کرد: در سال جاری با توجه به رویکرد دولت در تحقق رشد اقتصادی و فراهم نمودن شرایط سرمایه گذاری و بهبود وضعیت معیشت خانوار‌ها، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری، با هدف اشتغال زایی ۱۰۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات در راستای اشتغال زایی پرداخت خواهد شد که از این رقم ۲۵ هزار میلیارد تومان به افراد تحت پوشش کمیته امداد و ۱۰ هزار میلیارد تومان به تحت پوشش بهزیستی اختصاص خواهد یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: ۶۲هزار میلیارد تومان نیز بین ۳۱ استان توزیع خواهد شد که سهم استان بوشهر “معادل ۱۴هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال” خواهد بود.

درویشی تصریح کرد: این اعتبارات متناسب با توانمندی نهاد‌هایی از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد برکت، بسیج سازندگی، بسیج سپاه، ارتش، آستان قدس رضوی و… به افراد پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد:  ۵۰۰۰ میلیارد تومان نیز از همین محل در راستای حمایت از شرکت‌های خلاق و دانش بنیان به صندوق نوآوری و شکوفایی اختصاص خواهد یافت که شرکت‌های مستقر در استان بوشهر می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

اخبار مرتبط